Gabinet masażu

Gabinet masażu - Kraków

Fizjoekspert to profesjonalny gabinet masażu – Kraków, ul. Zarzecze 124 a, Centrum Sportu Bronowianka. Gabinet otwarty jest od poniedziałku do piątku od 11:00 do 20:00. Tym, co wyróżnia nasz gabinet rehabilitacji i masażu to przede wszystkim specjalistyczna wiedza fizjoterapeutyczna – ukończone studia na kierunku fizjoterapii oraz szereg odbytych kursów dały nam wiedzę niezbędną do tego, aby faktycznie dobrze wykonywać swoją pracą. Nie szkodzić, a skutecznie pomagać. Niestety, na rynku istnieje wiele gabinetów masażu, które prowadzą osoby bez wykształcenia, bez wiedzy na temat budowy ludzkiego ciała, zwyrodnieniach oraz schorzeniach. Chwilowe ukojenie po wykonanych masażach nie działa leczniczo, co więcej masażysta bez wykształcenia fizjoterapeutycznego może przyczynić się do pogłębienia zmian zwyrodnieniowych i w konsekwencji – większego bólu kręgosłupa.

Masaże w Fizjoekspert

Masaże, które wykonujemy w naszym gabinecie – Gabinet masażu, Kraków, Zarzecze 124 a – to przede wszystkim masaże lecznicze. Specjalizujemy się w masażach sportowych. Nasz fizjoterapeuta i założyciel gabinetu – Marcin Potakiewicz – to pasjonat sportu i ludzkiego ciała. Wie, jak ważna dla zdrowia jest aktywność fizyczna. Sam uprawia sport i z własnego doświadczenia wie, z jakimi możliwymi zagrożeniami związane jest uprawianie konkretnych dyscyplin. Wie, jak przygotować ciało do treningu i jak szybko zregenerować mięśnie przed następnym wysiłkiem. W przypadku kontuzji i złamań, po przebytych operacjach, np. artroskopii kolana, specjalistyczny masaż, który możemy wykonać zarówno u nas, w gabinecie jak i podczas wizyty domowe, pozwoli na szybki powrót do zdrowia i do aktywności fizycznej.
Inne masaże

Poza tym, oferujemy szereg innych masaży – klasyczny masaż oraz masaż relaksacyjny – przyniosą ukojenie i zredukują ból kręgosłupa, szczególnie na odcinku szyjnym i lędźwiowym. Bóle kręgosłupa często wywołane są zmęczeniem oraz stresem. Seria masaży oraz fachowa porada fizjoterapeutyczna pomoże wygrać z długotrwałym bólem szyi, pleców, barków.

Oferta Fizjoekspert

Masaże, rehabilitacja, sport – to nasza kompleksowa oferta. Sam masaż nigdy nie przyniesie tak dobrych rezultatów, jak masaż połączony z aktywnością fizyczną. W tym przypadku niezbędna jest konsultacja i nadzór fizjoterapeutyczny. Szczególnie dotyczy to osób po udarach, zawałach, ciężkich złamaniach lub amputacjach kończyn dolnych lub górnych. Do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, dostosowując program ćwiczeń do wieku, płci oraz kondycji konkretnej osoby. W ramach prowadzonej przez nas działalności prowadzimy także zajęcia z Pilatesu – zarówno na miejscu w Gabinecie Masażu, Kraków, Zarzecze 124 a – jak i podczas wizyt domowych. Pilates wzmacnia mięśnie i poprawia zakres ruchu w stawach. Są to ćwiczenia, które stopniową rozciągają i mobilizują poszczególne partie ciała. Pilates pod czujnym okiem naszej instruktorki Darii Loferskiej to nie tylko efektywny trening ciała, ale także ukojenie dla naszych myśli. W rezultacie mamy więcej energii i coraz lepsze samopoczucie.