Masaż kręgosłupa

Masaż kręgosłupa - Kraków

Gabinet Fizjoterapeutyczny Fizjoekspert oferuje specjalistyczny masaż kręgosłupa. Kraków, ul. Zarzecze 124 a. Bóle kręgosłupa często wywołane są stresem i przemęczeniem organizmu, nieprawidłową postawą ciała lub fizycznym przeciążeniem danych partii mięśni. Umiejętnie wykonany masaż kręgosłupa pozwoli odzyskać siłę i spokój, zniweluje ból i doda energii, potrzebnej do działania każdego dnia. Masaże przynoszą ukojenie właściwie od razu, jednak najlepsze rezultaty osiąga się wykonując serię masaży w regularnych odstępach czasu. Zapraszamy do kontaktu z nami – w celu jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Zachęcamy do umówienia wizyty on-line. W zakładce „rezerwacje” znajdą Państwo szczegółowy opis naszych fizjoterapeutów oraz dostępne terminy wizyt. Możliwe są również wizyty domowe. Masaż kręgosłupa – Kraków i okolice.

Jakie masaże wykonujemy?

W ofercie naszego gabinetu znajdą Państwo następujące rodzaju masażu:

• Masaż klasyczny – stopniowo rozgrzewa ciało i mięśnie, zaczynając delikatnie i stopniowo przechodząc do mocniejszych ruchów – rozcierających oraz ugniatających. Masaż kończy oklepywanie oraz ponowne głaskania, przywracające początkowy stan ukojenia.
  • Masaż relaksacyjny – jest wolniejszy i bardziej stonowany niż masaż klasyczny. Jego celem jest wyciszenie organizmu i ukojenie napiętych mięśni oraz nerwów. Masaż relaksacyjny pomaga przywrócić właściwie ciśnienie krwi.
  • Masaż leczniczy – to masaż konkretnych części ciała po urazach, np. po złamaniach kończyć, zwichnięciach oraz skręceniach, także przy chorobach zwyrodnieniowych oraz zaburzeniach ruchu.
  • Masaż sportowy – jest mocniejszy i bardziej dynamiczny od masażu klasycznego, redukuje zmęczenie po wysiłku fizycznym. Masaż wykonuje się przed wysiłkiem, w przerwach między treningami oraz po wysiłku. Ma za zadanie podtrzymać wysoką aktywność mięśni oraz przyspieszyć ich regenerację po intensywnym wysiłku.
  • Masaż poprzeczny głęboki – pomaga mobilizować mięśnie, przygotowując je do wysiłku.
  • Masaż dla kobiet w ciąży i po porodzie – redukuje bóle kręgosłupa w odcinku lędźwiowym oraz bóle nóg. Przynosi ukojenie oraz, w przypadku ciąży, pozytywnie wpływa na rozwój płodu. Masaż po porodzie pomoże uelastycznić ciało i przyspieszy powrót ciała do stanu sprzed ciąży.

Kompleksowa opieka nad kręgosłupem

Przychodząc do nas, otrzymują Państwo nie tylko konkretną usługę, ale także komplet wiedzy o tym, jak prawidłowo dbać o kręgosłup i inne partie ciała. Jesteśmy gabinetem fizjoterapeutyczny z wieloletnim doświadczeniem. Ciągle poszerzamy swoją wiedzę uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach, które dostarczają nam najświeższych informacji odnośnie rehabilitacji, masaży, ćwiczeń wzmacniających mięśnie, stawy, poprawiających wygląd oraz samopoczucie osób chorych, po udarach, złamaniach, z wadami postawy. Zachęcamy do obejrzenia filmików instruktażowych dostępnych na naszej stronie – znajdą w nich Państwo konkretne wskazówki odnośnie tego, jak prawidłowo dbać o kręgosłup na co dzień.